måndag 16 april 2012

Frånvarande

Jag är inte riktigt inne i nåt bloggil just nu. Är trött för det mesta och när jag kommer hem från jobbet så lägger jag mig i soffan, äter middag och återgår sen till soffan igen. Kanske blir piggare på ett tag och skriver mer då.

Men jag lever, trots att vi bor i ett studentrum i Skinnskatteberg. Jobbet har jag ju alltid trivts på så de känns som vanligt, som om ja aldrig varit därifrån. Barnen kom ihåg mig och jag har inte blivit av med mitt smeknamn "Gloria" (efter flodhästen i nån barnfilm), tydligen svårt att säga Klara ibland :)

Träningen dog i samma sekund vi åkte ner hit, beror ju dock på att jag varit förkyld hela tiden också, men även min ork. Tror på att den kommer tillbaka och så ska jag iaf börja löpa lite tills vi kommer hem igen och jag kan fortsätta gå på gymmet.

Som sagt, nu återgår jag till soffan! På återsseende!

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Tror absolut att orken kommer tillbaka.

Ha det!

äppelblomman sa...

Man ska lyssna på kroppen ibland o just nu vill den ju ha soffan;-)!
Kram K