torsdag 8 mars 2012

Tröttheten kommer över mig. Antar att de beror på flytten och allt bestyr kring den. Sov dock som en kratta inatt då jag hade älskade "slingris" bredvid mig. Och nätterna innan det har jag drömt en massa mardrömmar. Men iaf. Igår va jag in till kommun och prata om jobb hos dom inom handikappomsorgen. Och vet ni? redan nån timma efter jag kommit hem ringer dom och vill börja skola in mig redan på måndag! Så skönt. Ett stressmoment mindre! Ha inte jobbat nu på en vecka och jag är verkligen inte gjort för att bara gå hemma om dagarna. Visst, skönt med sovmorgon, men annars så.

Våra nya hyresvärdar är iaf väldigt trevliga. Huset är supermysigt. Och snart, snart är nog det mesta på plats. Bara hyllor ska upp och hämtas ett skåp som jag ska va få låna av min syster.

Exakt så trött som jag ser ut att vara är jag.
Trots pulkaåk på fm.

3 kommentarer:

Malla sa...

härligt att du redan får börja jobba ju!

Frida-FantastiskaMamman sa...

Det känns alltid bättre när saker och ting löser sig....

Härligt att du fick jobbet :)

Kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ja du ser allt lite trött ut:)
Hoppas det bättrar på sig snarast!
Kram!