tisdag 27 mars 2012

Ha is i magen - my ass.

Dagen idag har bestått av en sväng på stan med Sandra, firat Nils som fyller hela 8 år idag, och sen hem för att umgås med vänner som är på besök här i Pite denna vecka.

Nu avslutar jag med att söka lite jobb och och be till en högre makt om att jag ska få jobb snart! Jag är inte gjord att gå hemma. Det ger inga pengar och ingen energi för mig.
Och när ens chef säger att man ska "ha is i magen" ifall det blir mer jobb som springvik. så vill jag bara skrika. Hur f-n ska jag ha råd att ha IS I MAGEN! De funkar inte för nån normal människa som inte vill leva på bidrag och bara gå hemma och dra fötterna efter sig.

Så om nån i Pitetrakten vet om nå jobb så skrik. Jag behöver och vill ha jobb! Är inte kräsen.

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Nej vem fan har råd att ha is i magen...:-( Jag ör oxå snart arbetslös och det suuuuugggggeeeeer:-(
Måste hitta ett jobb, typ nu eller helst igår...
Kram o lycka till

Shamrock sa...

Jobbigt. Håller tummarna för att du får fast jobb snart