onsdag 14 mars 2012

Allt löser sig


Precis hemkommen från Malin. Så härligt att bo hemma igen och bara kunna åka (ta bussen eftersom bilen är trasig) över till en vän och hänga en kväll. Att hon dessutom bjöd på grymt god chokladmousse gjorde det ju inte sämre. Ja men på tal om bilen. Det är generatorn som gått sönder. 5200:- ny + arbete. Vi går på beg. för ca 1000:- inkl. frakt +  arbete +  byte av remspännare ca 900:- för delen. Det är kul nästan varje dag. Men jag har faktiskt bara skrattat år hela grejen. Orkar inte gräva ner mig i det här och bli deppig. Det är bara pengar de handlar om så. Och att vi lämnade in till vår hyresvärd (äger bilfirman) va ju väldigt bra då han/dom lånar ut en av sina bilar till mig så jag kan jobba i helgen. vi har dragit en vinstlott i både bilverkstad och hyresvärdar!



Imorrn intro på gymmet och få ett program som förhoppningsvis får mig att bränna fett som aldrig förr och gör mig motiverad igen. Kan ni hjälpa och pusha mig så jag verkligen kommer igång med min träning?

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ja varför deppa?? ingen mening med det man blir bara deppig :)

Heja, heja! träna, träna!

Malla sa...

lycka till på gymmet, och tack för igår! :D