fredag 1 april 2011

Resfeber

Sitter och bord äta frukost, ska på skolan på sista dagen på över två veckor.
Nu är det bara 3 dagar innan jag börjar min resa ner mot Tanzania. Jag är nervös, förväntansfull och spänd.
2½ veckor utan P (pga att han är i Rumänien med sin skola när jag kommer hem), värme, mygg .. Gud jag vill åka NU, men ändå så nervös så jag skulle kunna skjuta på det nån vecka .. hmm
Ne nu jäklar, det sista ska packas i helgen, sen Vårfest på P´s skola och sen hej då kalla Sverige!


Igår var jag och shoppa det sista. Pengarna bara rann mellan fingrarna på mig. Hittade allt jag ville ha och verkligen behövde också. Fick tag i min efterlängtade Kånken. Grön med röda remmar! Kommer bli perfekt som handbagage och sen när jag kommer hem också.

Bilden är en mini, men min är lika i stor storlek!

Bjuder även på en ännu en "resbild". Zanzibar

Nu är det skola!

Hur ser er helg ut? Kram

3 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Åh vilken härlig bild! Lyllo dig:)
helgen ser ut att bli lugn, ungarna ska ha sovaöverkompis. Det är det ända. Tror jag:)

Malla sa...

åh så härligt! hoppas du får en toppenresa :D
I love kånken!

Petra sa...

Så underbart härligt! Ha en underbar resa.
Kramar