lördag 23 april 2011

Nedräkningen har börjat

1 år kvar. 1 år tills vi får bo i vår hemstad. Där vi trivs, där våra vänner finns, där lugnet i kroppen infinner sig. Jag längtar hela tiden nu. Men måste ändå försöka fokusera på tiden som är kvar här nere i Linde. Annars kommer den sista tiden här bli ack så tråkig.

Saknar min kära vän Sandra just nu. I torsdags födde hon sitt andra barn. En liten pojke. Han kom som en raket och allt gick bra. Vill bara vara i Norr och snosa bebis, krama vänner & familj. Umgås en hel jäkla massa. Sandra är en av de som jag verkligen saknat efter vi flyttade. Hon är ärlig, glad och man vet vart man har henne, och man vill ha henne i sitt liv. Hon är en vän!
Oj mina vänner, när jag kommer hem igen kommer ni bli less mig. Jag kommer va väldigt sällskapssjuk efter dessa år här nere!

Nu ska jag dricka ett glas Lindemans Rosévin med min kära sambo.

Glad Påsk mina vänner!

Inga kommentarer: