onsdag 20 april 2011

Lite bilder

Problemen börjar lösa sig, sakta men säkert. Fortfarande en inre stress som jag hoppas försvinner i.om en lång och skön påskledighet. Har påsklov hela nästa vecka så. Inte bara problemen som börjar lösas - min hud - den brännan man fått flagnar sakta med SÄKERT bort.
Bjuder iaf på lite bilder från resan. Har massor mer, men det kommer kanske mer senare. Kan iaf säga att det var en underbar resa, vackert, underbara människor. Men mycket tunga saker och intryck att smälta. En resa jag kommer bära med mig hela mitt liv!

Jag och en STOR sköldpadda på Prison Island
Sköldpaddans ringa ålder på 125 år
Miniödla
Barnen på barnhemmet vi besökte
Välkomnandet till barnhemmet
Den sk. Sverigeödlan
Min sovplats under 14 dagar

2 kommentarer:

Petra sa...

Vilken bamsig. Underbara bilder.

Malla sa...

jösses vilken sköldis!
vi kan väl höras under helgen, vi ska bara va hemma!
kram på dig