torsdag 2 december 2010

Vaken

Kan inte somna. Somnade i soffan 2 tim. efter skolan idag, så de är nog anledningen till att jag fortfarande är vaken nu.

Ikväll blev det boxning. Trots träningsvärk i rumpa, ben (ojoj) och mage sen i tisdags. Och att jag var på väg att maska ur och ligga i soffan hela kvällen bara för att jag var lat. Men ack så skönt de va när jag kom iväg, och kul! Nu känns de bra i både knoppen och kroppen dessutom. Ingen soffångest här inte!

Ni vet dom där utmaningarna. De går inte så bra för mig. Vet inte om de är nåt för mig de där med planerade saker att skriva här på bloggen. Jag skriver när jag känner för det och om vad jag känner för just då. Tror jag lägger ner utmaningen, eller inte. Ni lär ju märka om det kommer upp nå fler.

På lördag jobbar jag. Skönt. Ska bli mitt första pass sen i augusti. Ha ju inte kunnat jobba pga underbara CSN som säger att man inte får tjäna för "mycket" pengar medans man tar lån/bidrag, men nu är jag back in the game för snart är det ett nytt år och nya pengar får rulla in! Jag gillar verkligen mitt jobb dessutom, jobbar i 26 tim. så man gör bort 3 arbetsdagar på ett pass! Katshing!

Borde jag sova eller?
Nja...
Eller jo de borde jag nog.
Fast jag är ju inge trött.
Äsch jag försöker väl iaf!

Inga kommentarer: