tisdag 7 december 2010

Tisdag 7/12-10

Goddag!

Jag är hemma från skolan idag. Inte pga sjukdom eller lathet utan jag ska iväg och träffa chefen för gruppboendet där jag ska ha min praktik i februari. Min klassföreståndare tyckte att jag kunde vara hemma hela dagen ist för att stressa till skolan för bara några timmar. Han ansåg att jag hade så bra närvaro iaf :) Vilket kändes väldigt skönt då jag behövde baka bullar inför Tanzaniadagen som vi ska ha imorrn på skolan. Lite bilder, information, afrikansk dans & musik, försäljning av fika (dock ej afrikanskt), man får lära sig lite swahili m.m.
Ska bli riktigt kul!

Så nu jäser bullarna sista vändan. 13,30 ska jag träffa kvinnan som är chef. Sen hem för att äta middag kanske, sen iväg och städa, sen ev. träna 19,45 (cirkelstyrka). Sista veckan passen går som vanligt så jag borde verkligen ta mig dit ikväll.
Har dock väldig träningsvärk i mina lår. Höll nämligen ett pass för mina klasskamrater igår på skolan (som blev väldigt uppskattat) och det blev nog ganska mycket ben då .... Men kul var de!

Nej nu ska jag kolla om bullarna jäst klart!

Över och ut!

Skaka rumpa!

Inga kommentarer: