torsdag 30 december 2010

På bussen

Idag ska jag till en vän. En vän som var en bättre vän än jag trodde innan vi flyttade. Vi har känt varandra några år, men först för 3-4 år sen kom vi varann närmre. Och än mer strax innan flytt.
Ska bli en trevlig, mysig kväll med snack, gott och skratt!

Jag har tänkt en del. Jag tar väldigt lätt åt mig. Känner att jag säger och gör fel. Vill vara folk till lags. Kan uppfattas som bitchig. Men jag släpper inte in alla på en gång, är jag en bitch för de?
Men jag är jag. Ha inga förutfattade meningar innan du känner mig!

Som min underbara (6 år gamla) systerson sa: det viktigaste är att man tycker om sig själv!
Älskade barn, du och din bror har mosters hjärta!

Hängde ni med?

Jag tycker iaf om er mina kära vänner!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Frida sa...

Eller hur, Kajsa? ;)

Hoppas du får ett gott nytt år du också! När flyttar ni upp igen?