I skogen finns det fina saker i massor. Idag begav jag mig ut och plockade gran (formade en rund krans), grön mössa för att klä kransen och sen lummer att pynta med.
Men ska man plocka lummer så MÅSTE man lämna rötterna. Det är en rödlistad art (jag lämnade rötterna).
Annars idag har jag varit på yoga, och sovit till 10.28, vilket va riktigt skönt. Denna helg har jag verkligen tillåtit mig själv att sova ut och inte få ångest för de.
Vad har ni gjort i helgen?


