torsdag 30 juni 2011

Negativ

Jag är f-n negativ idag. Less på att vara ensam hela jä-la tiden. Vill umgås med mina vänner, ligga på en strand och snacka skit eler bara äta en glass med mina syskonbarn.
Men jag har inte dom alternativen. Jag en ensam på dagarna, P jobbar i skogen och dom få jag känner här nere jobbar eller har fullt upp med sitt.
Vill bara bort härifrån!
Imorrn ska jag jobba till lördagmorgon och sen är jag ledig till söndagmorgon då jag går på ett nytt pass. Ska bli skönt att jobba ...

Gud vad jag är negativ för allt idag. Less less less. Skit också! Jag vill bara gnälla idag! Kan ingen rädda mig från denna tristess? Jag mår inte bra av att vara ensam och uttråkad!

Hmm ..

Vaknade för en stund sen, men ligger kvar i sängen. Kollat mailen, Aftonbladet, PT ( pitetidningen), pratat med en kompis. Och nu då?
Vad ska jag göra med denna dag?

Är ledig, blå himmel och sol. Ensam. Då är det inte alltid kul att lägga sig och sola nånstans, har inte ro i kroppen för de. Så vad ska jag hitta på?

Kram
Published with Blogger-droid v1.7.2

onsdag 29 juni 2011

La Redoute

Kortare, går till knäna ungefär.
Långklänning.

Åhh så fina klänningar jag fick hem idag! Från La Redoute.
Va så nervös att dom it skulle passa, dom bruka ju ha så små storlekar så jag jag var faktiskt beredd att skicka tillbaka dom direkt!
Men dom passade!!!!! Så fina.

Vart så nöjd så jag tog t.om några kort på dom (inte på mig, nyvaken) och tänkte visa er.

Sorry, dom hamnade på tvären. Varken kan eller ids vända dom. Hoppas ni kan se iaf hur fina va är! :)


tisdag 28 juni 2011

Oscarsparken

Småstjärnorna i Oscarsparken, Lindesberg. Riktigt duktiga tjejer som mimat, men däremot den sk. trollkarlen som står på scen nu - oerhört pinsam.

Snart ska jag äta pizza - för att jag vill! Gott.

Kram
Published with Blogger-droid v1.7.2

måndag 27 juni 2011

Åter till vardagen

Känner att jag är lite dålig på att blogga just nu. Men nu i helgen har jag haft finbesök av en barndomsvän. Anna-Linda är en av dom närmaste och vi har haft en helt underbar helg. God mat, prata gamla minnen och nåt glas vin. Tyvärr åkte hon vidare idag och jag åkte mot jobbet, men man kan ju inte ha kul jämt ;)

Och nu till en annan rolig sak. ENDAST 7 dagar kvar nu innan jag åker HEM till Norrland! Som jag längtar. Jag ska pussa på mina pojkar tills dom kräks på mig. Och för guds skull, jag hoppas inte dom blivit för stora för att sova med moster! Finns väl inget mysigare än att vakna av en liten kille som lägger handen på en.

Nej nu ska jag återgå till det jag gjorde! Hörs kanske senare.
Kram

PS. kul med en ny följare förresten :) Ting! DS.

söndag 26 juni 2011

Loppisfynd

Idag har vi gått promenad, besökt Nora och ätit Noraglass OCH gått på loppisar. En helt perfekt dag alltså!
Jag gillar att ha min vän på besök. Det är skönt med det som känns bekant och när inte allt behöver förklaras. Det enkla.

Kram
Published with Blogger-droid v1.7.1

fredag 24 juni 2011

ledig i dagarna tre

Jag har en arbetskollega. En ganska ny. Och jag tror inte vi funkar ihop. Inte alls.

Men nu tar jag helg! :)

Glad midsommar! Kram
Published with Blogger-droid v1.7.1