tisdag 30 oktober 2012

Bättre idag.

Ja men hörrni, idag är en bättre dag. Har dock kvar min förbenade tandvärk som beror på att jag biter ihop/gnisslar tänder om nätterna när jag sover dålig/är stressad. Men idag beställde jag då en bettskena från nätet som jag hoppas kommer imorrn och ska funka. Egentligen borde man väl gå till tandläkaren, men när jag såg att det fanns billigare alternativ att testa innan så provar jag gärna det. Får detta problem nån gång per år när jag sover dåligt. Och just nu är ju inte sömnen i det bästa laget ....

Annars har jag en vän från Fagersta på besök. Så himla trevligt. Det har blivit en massa skratt och snack. Och idag kom Sandra förbi och umgicks med oss och vi gjorde egen sushi. Så himla gott! Gjorde bara maki-rullar, men blev fyra över så det blir nog en lunch imorrn också ;)

Annars då. Jo i lördags var det halv åtta-middagen igen. Denna gången bjöd Catarina på god mat. Nu får vi hoppas att jag kan vara med nästa gång. Vem vet jag kanske ligger på förlossningen och skriker då ;)

Nej nu ska jag sova. Kram och god natt!

1 kommentar:

Malla sa...

usch inte skoj med tandvärk :(