tisdag 18 september 2012

Jag KOKAR!!!

Idag är inte en av mina bästa dagar. Irritationen bara kokar inom mig. Allt stör mig och det känns som om allt går emot mig.

A-kassan
FSK
Intyg
Bristningar som inte verkar stanna av
Sömnbrist
Lösenord som tar en halvtimme och ett telefonsamtal för att kommas ihåg
En kropp som bara expanderar åt ALLA håll
Humör som svänger snabbare än att jag själv hinner vara med
Svullna ben, händer och fötter
Ahhhhhhhh

Idag är jag verkligen på bristningsgränsen. Tur att jag är ensam hemma!

Ja jag vet. Jag är gravid, bristningar, humör-svängningar, ökad kroppsvolym, sömnbrist och allt annat hör till. Men betyder det att man måste tycka det är kul?! Ne idag är de då f-n inte det.

Dom säger ju att sex frigör endorfiner, men vemfan är sugen på det när man är på dåligt humör!!!!???


1 kommentar:

Västgötskan sa...

Håller med. Graviditet är väldigt ofta, inte en dans på rosor! (Även om klychan att "allt är värt det i slutändan" faktiskt stämmer)

Kram M