lördag 29 september 2012

Halv åtta hos oss

Idag är dagen D för första middagen i vårt "halv åtta" gäng. Ser verkligen fram emot det!

Fint väder ute, så jag tänkte ta tag i  dom "döda" växterna som inte ger nån skörd längre. Men jag hade inte hjärta att slita upp sockerärtorna då dom fortfarande blommar fina lila blommor. Så låter dom stå en vecka till kanske innan allt ska upp och ev. vårlökar och vitlökar ska ner i marken.

Nej hörrni. Nu ska jag försöka vara effektiv. Tror det kommer gå sådär, men vi testar :)

4 kommentarer:

Västgötskan sa...

Va? Jag är effektiv "sådär" hela tiden.... Eller inte! Haha! Ha en skön lördag.

Kram M

Anonym sa...

Åh va roligt med halvåtta hos mig middag! Ha så trevligt

Malla sa...

det vart ju en megabra kväll! :D

Catarina sa...

Tack så mycket för igår. Det var trevligt att träffas.