lördag 3 september 2011

Shop shop

Shoppas i Västerås idag. Blev några fina saker, är riktigt nöjd. Och vad gör jag när jag kommer hem? Jo då går jag in och beställer en jacka från Rut m.fl som jag provade igen, men va för snål att köpa. Och när jag då hade fått med en rabat på 30% i påsen hem så var det ju ett tecken på att jackan skulle komma i min ägo!

Nu är den beställd iaf! :)

Price mc quilt jkt

Bortse från den knepigt böjda modellen så är jacka snygg!

Nu ska jag på middag! Är bortbjuden ikväll. Kram till er!

5 kommentarer:

Malla sa...

snygg jacka - snygga tights - snygg K :)

life.love.baking sa...

tack finingMalla!

Helena sa...

Skitsnygg! :)

Therese Skönhetsblogg sa...

Jackan var skitsnygg! Men vet inte riktigt vad modellen gör, haha :P Kram

life.love.baking sa...

Tack tack!!