torsdag 14 juli 2011

SEMESTER

Är fruktansvärt dålig på att uppdatera nu under min semester. Jag har fullt upp med vänner, familj och ett och annat glas vin. Säkert lagt på mig x antal kilo sen jag kom hit också eftersom dagarna spenderas mestadels med mat eller nåt annat gott i munnen!

Men min dryga vecka här uppe har iaf bestått av: Bad, solning, glass, vänner, syskonbarnen, vin, mat, lillasyster, storasyster, mysa med vänners barn, mamma, pappa, vin, mat, glass osv.

Och nu framöver (t.om måndag): Bortbjudna på middag (igen), Återvändarfest i P´s hemby, dop, surströmmingskalas (mums), och lite mer vänner!

Och sen på måndag blir det 90 mil i bilen ner till Lindesberg igen. Börja flyttpacka efter den 27:e så ska första lasset mot Skinnskatteberg gå. Känns faktiskt riktigt skönt att flytta igen, nåt nytt.

Tyvärr inga bilder inlagt på datorn så dom får ni sen!

Kram

1 kommentar:

Therese Skönhetsblogg sa...

Låter som du har en underbar semester :) Kram