söndag 26 september 2010

Söndag

Kan börja med hur fredag och lördag varit.

Fredag. P skulle egentligen iväg och jobba, men det blev inte, så kvällen spenderades med att mysa med eftersom han varit borta i 2 veckor. Några glas vin intogs, gott, och en kaka bakades.

Lördag. Igår var herrn och jobbade, jag lagade mat och bakade som en riktig housewife. Kändes mig faktiskt ganska duktig för allt smakade dessutom gott! :) På kvällen tog jag mig en dusch, sminkade mig, fixade håret, gjorde mig snygg helt enkelt! For sen till en klasskompis och drack några glas vin och sen vidare till ett öltält. Öltältet var inte så kul, så vi for ganska snart hem igen..
Öltält är mycket trevligare om man känner folk och kan mingla runt lite, men när den enda jag och P kände var varandra, och musiken var dålig, så kändes det som om sängen var ett trevligare alternativ.

Söndag. P har åkt och jobbat. Portersteken puttrar på spisen. Jag hade funderat på att gå och träna, men vet inte riktigt om min kropp är helt frisk efter min fölrkylning, tror nog jag väntar till tisdag med träning för att vara på den säkra sidan.

Kan med glädje sammanfatta denna helg som mycket trevlig, mysig, produktiv och rolig!

På återseende!

Inga kommentarer: