Jag skriver aldrig här nuförtiden känns de som. Och då vet jag ju att det blir ointressant för er läsare att ens läsa dom få gånger jag får ihop ett inlägg.
Livet just nu handlar om min familj. Vi har fått våra rutiner och livet känns underbart. På dagarna umgås jag med vänner och familj, flänger runt, går nån promenad och försöker att hitta lite muskler i min kropp.
Tror jag tar en paus nu, trots att jag redan verkar ha gjort det, men nu säger jag det också! Återkommer när jag har nåt intressant att skriva, vilket jag inte har nu.
Ta hand om er så länge! Och jag kommer ändå läsa inne hos er så :)