Vad har ni använt för vagn?
Nån som har en av denna modell att sälja?
Sommaren har fortfarande inte kommit igång. Men jag växer ändå, ur vare sig sol eller värme. Måste va allt regn som gör de ;-)
Jobbet är igång på riktigt nu och jag trivs väldigt bra. P jobbar ibland hemifrån ibland borta. De ha börjat växa i mina land (trots att tuppen struttar bort en hel del frön) och gurkorna blommar! :-)
Nån som har en voksipåse att sälja förresten?
Vad ger dig rätten att kommenterar min kropp bara för att jag är gravid?
Är jag då helt plötsligt till allmän beskådning och magklappning?