torsdag 28 juni 2012

Brio, Emmaljunga, Kronan m.fl

Välkommen till barnvagnsdjungeln. Ha börjat kolla runt lite och det finns ju hur många som helst. Den vagn jag/vi fastnat för mest är Emmaljunga Citycross. Som den på bilden under. Dock ej den färgen, vill gärna ha en svart eller en mörkare färg.

Vad har ni använt för vagn?
Nån som har en av denna modell att sälja?


tisdag 26 juni 2012

V.18

Sommaren har fortfarande inte kommit igång. Men jag växer ändå, ur vare sig sol eller värme. Måste va allt regn som gör de ;-)

Jobbet är igång på riktigt nu och jag trivs väldigt bra. P jobbar ibland hemifrån ibland borta. De ha börjat växa i mina land (trots att tuppen struttar bort en hel del frön) och gurkorna blommar! :-)

Nån som har en voksipåse att sälja förresten?


söndag 17 juni 2012

Skämmas?

Borde man skämmas när man anser att Per Morberg är en snygg karl. Och att han kan laga mat förvärrar ju inte de hela ... Stilig karl de där?
Men snart kommer min karl hem. Stinkades rök efter att ha vaktat en kolmila i drygt två dygn. Men snygg är han ju ändå ;-)

onsdag 13 juni 2012

Ok?

Vad ger dig rätten att kommenterar min kropp bara för att jag är gravid?
Är jag då helt plötsligt till allmän beskådning och magklappning?

Published with Blogger-droid v2.0.4

måndag 11 juni 2012

Välkommen eller ovälkommen gäst?

Tål att tilläggas att jag nyss sått ner sommarblommor!

Published with Blogger-droid v2.0.4

När P är borta...

... då äter jag sill. Men gud så gott!

Published with Blogger-droid v2.0.4

söndag 10 juni 2012

Samsung Galaxy S2


Jag beställde en ny telefon i förra veckan. Den ha inte kommit och jag är inte den tåliga typen. Och min nuvarande gamla HTC Desire har gjort sitt. Så kom igen nu för bövelen, skicka hit min mobil NU!