fredag 30 mars 2012

Galej

Nu åker jag iväg för att umgås med en kollega nerifrån Fagersta och ha en trevlig kväll på stadens hotell vid havet. Kvällen kommer bjuda på (förhoppningsvis) god mat, en bra show (Burlesque) och ett riktigt bra sällskap!
På återseende!
Published with Blogger-droid v2.0.4

Nysnö

Inatt kom de lite vitt guld. Fast i mina ögon är det inte guld när det faller i slutet av mars.
Vi åker till Sunderbyn nu, ska kolla upp mitt exem jag har på ögonlocket.
Vad gör ni idag?

Published with Blogger-droid v2.0.4

torsdag 29 mars 2012

Skatteverket

Jag säger bara KATSHING! Men herregud. Aldrig någonsin. Som sagt KATSHING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trött!

Jag är så trött! De känns som om mina ögonlock ska falla igen vilken sekund som helst. Men vet ni, jag jobbar så jag måste hålla mig vaken!

Skriv nå kul så jag håller mig vaken!

Kram

Published with Blogger-droid v2.0.4

onsdag 28 mars 2012

Gamla bettan

Nu tickar det snart över på 30000 mil. Denna bil är en trogen en som kostar oss pengar men tar oss från a till b.
Vi behöver köpa en till.
Va tycker ni för märke är bra på bilar?
Published with Blogger-droid v2.0.4

tisdag 27 mars 2012

Ha is i magen - my ass.

Dagen idag har bestått av en sväng på stan med Sandra, firat Nils som fyller hela 8 år idag, och sen hem för att umgås med vänner som är på besök här i Pite denna vecka.

Nu avslutar jag med att söka lite jobb och och be till en högre makt om att jag ska få jobb snart! Jag är inte gjord att gå hemma. Det ger inga pengar och ingen energi för mig.
Och när ens chef säger att man ska "ha is i magen" ifall det blir mer jobb som springvik. så vill jag bara skrika. Hur f-n ska jag ha råd att ha IS I MAGEN! De funkar inte för nån normal människa som inte vill leva på bidrag och bara gå hemma och dra fötterna efter sig.

Så om nån i Pitetrakten vet om nå jobb så skrik. Jag behöver och vill ha jobb! Är inte kräsen.

måndag 26 mars 2012

Boxning

 

Drog iväg och körde lite boxning ikväll också efter besöket åkt. 
Härligt! Nu är jag slut som människa för idag! ;)