fredag 30 september 2011

Helg!

Slutade tidigt idag, redan 13.30. For hem, bytte om och for sen vidare till stallet och Faxi. Vi va ut på en tur i det helt underbara vädret. Känns mer som sommar än att första dagen på oktober infaller imorrn.
Nu kokar vi palt och ska ägna resterande av denna dag i soffan. Hoppas ni får en härlig kväll också!

Kram
Published with Blogger-droid v1.7.4

Emma Snickare



Kolla in min otroligt duktiga syster! Emma Snickare.

tisdag 27 september 2011

Öppning

När man ha öppning på fritids så är de inte bara hjärnan som känns suddig...

Published with Blogger-droid v1.7.4

måndag 26 september 2011

Bildbomb

Här kommer lite bilder från min helg. En helg som varit underbar och jag mår bra ända in i själen efter den.



Grabbarna gör eld. (utan tändstickor)



En del av min tranbärsskörd.
På Goa. Ett härligt islandssto.

Tack för ikväll. Jag har öppning 06.15 imorrn så nu måste jag sova.

Kram!



söndag 25 september 2011

Lördag

Igår var hela dagen som balsam för själen. Började med ridning, har nämligen hittat mig en islandshäst att rida. Att vara i stallet är min terapi - bara fokusera på hästen, och mig själv.
Efter det for vi ut ett gäng i skogen och plockade tranbär och svamp. Aldrig plockat tranbär förut, men nu ska de torkas och has i yoghurten på morgonen! Gott.
Dagen avslutades med en älgskavsgryta i goda vänners lag. Det va otroligt gott. En film i soffan (Lincolns lawyer) va lagom energikrävande sen. Filmen va dessutom väldigt bra, jag kan rekommendera den...

Nu måste jag lika iväg igen, ska på yoga och sen ut i skogen igen.

Är de nån som vet vad man annars kan göra med tranbär förresten?

Kram
Published with Blogger-droid v1.7.4

torsdag 22 september 2011

sjuk vän

Jag gick över till min sjuka vän med "gamla" Allers och nybakta muffins. Drack en kopp the och pratade av oss lite. En mycket bra kväll mina vänner, en bra kväll.
Imorrn är de fredag. P har varit hemma 4 dagar och åker imorrn bort igen över helgen. Tråkigt, men som tur är har jag kompisar här som jag kan terrorisera :)

Nu sängen. Kram kram
Published with Blogger-droid v1.7.4

onsdag 21 september 2011

I soffan

Vinglaset är upphällt. Sambon bredvid. Kvällen är räddad!

Kram
Published with Blogger-droid v1.7.4