Published with Blogger-droid v1.7.4
söndag 31 juli 2011
fredag 29 juli 2011
Långklänning blev kort ...
Jag lämnade in en långklänning för att sy upp den. Den va alltså lite för lång. Fick tillbaka den idag. Och vad har då sömmerskan gjort? Precis det jag sa till henne att jag inte ville ha - för kort klänning!
Ville att den skulle sluta precis ovanför tårna, men nu slutar den vid mina fotknölar!
Och sen när jag ringer sömmerskan och säger att den blivit för kort - då blir tanten SUR! Hon kan ju förf-n inte bli sur på mig om HON gjort fel!
Nu försöker jag att inte känna skuld-känslor för det eftersom det är ju inte jag som gjort fel. Ska lämna in den nästa vecka igen så skulle hon ta ner fållen eller va hon prata om.
Men snälla, säg att jag inte ska känna skuld i att hon gjort fel och blev sur?
Äsch. Skittant! Nu tappa jag helt humöret .....
torsdag 28 juli 2011
Citat
from a MAN,but a wedding ring. - Quentin McCall
Och sen undrar P varför jag så ofta struttar runt utan kläder!
tisdag 26 juli 2011
Aj oj ....
När man går på toaletten och gör sina behov. Och om man då känner av sin träningsvärk - då kan man känna sig nöjd!
För mycket info? Sorry ...
För mycket info? Sorry ...
Published with Blogger-droid v1.7.4
söndag 24 juli 2011
Må du brinna i helvetet!
Jag känner sån sorg för allt som hänt i Norge. Satt i bilen igår på väg till vårt nya boende, lyssnade på nyheterna, och tårarna rann.
Hur kan en människa göra nåt sånt?
Hur man kan vilja döda?
Vart kommer allt hat ifrån?
Enligt nyheterna ansåg han att bättre skjuta för många än för få!
Må du lida resten av ditt liv, ditt jävla as!!!
lördag 23 juli 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


