måndag 31 januari 2011

Baka liten (prickig) kaka

Kom hem 15.15, åt lite snabbt. Nu är andra plåten kakor i ugnen!
Snart däckar jag i soffan innan kvällens tvåtimmars-pass på gymet!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Fel jävla sida

Har vaknat på fel jävla sida idag. Tror inte ens de är nån sida jag vaknat på för jag har absolut inget humör what so ever. Så tur för er att ni "känner" mig genom bloggen för i närheten av mig hade ni inte vilja vara idag.

Tyvärr va P i närheten av mig idag. Stackarn ... Han hade ju kokat ägg och allt till mig, men det var inget som hjälpte. Måste försöka återgälda detta. Kanske genom en present när han fyller år imorrn och en tårta!

Nej nu ska jag mot skolan, ska hålla i ett CORE-pass idag för min klass. Få se om dom orkar lyfta på sina ryggar ...

söndag 30 januari 2011

Blir ni rädda?

De borde ni!

Mohahaha!

Skojar bara, men visst ser jag cool ut?!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Tyst från mig

Har haft fullt upp i helgen. Fredagen började med skola och sen hem för att luncha med en kompis, springa på systemet, hämta ut paket på ICA, hem och äta middag, fixa sminket, byta kläder, iväg till fest (tremannafest), sen ut på krogen. Trött som få föll jag i sängen vid 02-tiden sen ...
Sov till kl. 10 ungefär, upp för att äta nå och piggna till så jag kunde gå till jobbet. 12-18 jobb, kom sen hem till färdiglagad middag, ljus på bordet och en snygg P. Myste på och tog de lungt resten av kvällen och damp i säng vid 22,30.
Idag upp och iväg in till den stora staden vi bor nära. Handla boxningshandskar till träningen, sen hem, bakat 1,2,3 eller 4 sortera kakor och sen kom en vän förbi på fika. Nu har hon gått, P pluggar och ingen middag är intagen ännu. Borde kanske fixa med middan nu. Jo de ska jag.

Dyker in sen igen när middagen är magen och jag har landar arslet i soffan! :)

lördag 29 januari 2011

Mot jobbet!

Underbart väder, känns som våren står för dörren!

Nu - jobb i 6 Tim.

Ses ikväll!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inte nykter

Jag gillar äggmackor när jag festat!

God natt!
Published with Blogger-droid v1.6.5

torsdag 27 januari 2011

Våga vägra vågen!

Nu åker vågen ut. För jag kan erkänna att jag blir som besatt av att väga mig, och står det inte vad jag vill så blir inte Kajsa nå glad!
Published with Blogger-droid v1.6.5