Jag är som i en konstant dimma just nu. Helt normalt säkert när man är inne i slutet av graviditeten som jag är. 16 dagar kvar nu, förhoppningsvis.
Igår när jag var på stan såg jag en av mammorna i vår föräldragrupp gå med barnvagn och då kändes det plötsligt mer verkligt för mig att vi snart också blir föräldrar.
Nej nu måste jag kliva upp ur soffan och göra nåt av denna dag. Gäsp!
Igår när jag var på stan såg jag en av mammorna i vår föräldragrupp gå med barnvagn och då kändes det plötsligt mer verkligt för mig att vi snart också blir föräldrar.
Nej nu måste jag kliva upp ur soffan och göra nåt av denna dag. Gäsp!

