tisdag 7 februari 2012

TIsdag

Idag har jag min stängning. Men idag är inte som alla andra dagar, för idag är det även ett möte efter jobbet t.om 19.00. Kul? Ne känns inte alls speciellt lockande.
Sen tänker jag att när jag nu ändå ska sluta snart så behövs jag ens på dessa möten?!

Nu rann tiden iväg. Måste åka till jobbet. Kram!

söndag 5 februari 2012

Slutet på v.5

Min helg har bestått av vin, i alldeles för stor mängd, promenader i härligt vinterväder, god mat, vänner och besök till Västerås.
Känner nu att tiden börja gå fort. Och har faktiskt börjat få lite separationsångest jämsides med min hemlängtan. Man lever så isolerat och nära inpå sina vänner här nere. Vi är alla här på samma premisser, har liknande intressen och känner inga andra härifrån. Har fått många fina vänner här nere också. Jaja, nog om det.
Vad har ni gjort i helgen?
Published with Blogger-droid v2.0.4

lördag 4 februari 2012

Precis som alla andra, vädret.

Lördagmorgon. Jag vill verkligen inte påpeka kylan som är utanför våra hus i Sverige just nu. Men jag var så sugen att ta en promenad, behöver gå bort vinskallen som gårdagskvällen har orsakat. Fast nu är jag i valet och kvalet om jag ska klä mig riktigt varmt och gå ut och gå eller som jag ska sätta mig i soffan?!

Vad kommer ni hitta på idag folket?

fredag 3 februari 2012

Trevlig helg

Jag är en god kollega tycker jag. Kakorna uppskattades. Och ni får mitt riktiga namn. Helgen blev inte som planerat, men säkert riktigt bra ändå. Ikväll börjar med att vi är bortbjudna på middag så!
Kram från Klara ;)
Published with Blogger-droid v2.0.4

GOOOOD MORGON FREDAG!





God morgon gott folk! Det är fredag, om nån missat det. Ännu en vecka har gått. Idag ska vi iväg på hemligt uppdrag, berättar mer om det sen. Men det kommer iaf bli en kul helg, men händer fulla!

Som ni ser så har jag nu tagit ut mina flätor, och d ser jag ut såhär. Jag gillar faktiskt när det är lite lockigt, ser betydligt tjockare ut också!
(har börja äta vitaminer för håret, hårkontroll. kan ge besked sen om jag tycker dom funkar eller inte).

Och ännu en rolig sak. FYRA VECKOR! FYRA!!!! Så tänk, snart kan jag sitta i vårt kök uppe i Hortlax och fika med mina fins vänner och familj! FYRA! (om nån råkat missa de) ;)


Återkommer senare! Kram Kram

torsdag 2 februari 2012

Baka liten kaka

Cookies. Gott, enkelt och gott.
Önskas recept? Let me know!
Published with Blogger-droid v2.0.4

onsdag 1 februari 2012

Grattis P!

Det är P's födelsedag idag. 29 unga år. Han fick välja middag och hur tårtan skulle vara.
Grattis älskling!
Published with Blogger-droid v2.0.4