fredag 3 februari 2012

GOOOOD MORGON FREDAG!





God morgon gott folk! Det är fredag, om nån missat det. Ännu en vecka har gått. Idag ska vi iväg på hemligt uppdrag, berättar mer om det sen. Men det kommer iaf bli en kul helg, men händer fulla!

Som ni ser så har jag nu tagit ut mina flätor, och d ser jag ut såhär. Jag gillar faktiskt när det är lite lockigt, ser betydligt tjockare ut också!
(har börja äta vitaminer för håret, hårkontroll. kan ge besked sen om jag tycker dom funkar eller inte).

Och ännu en rolig sak. FYRA VECKOR! FYRA!!!! Så tänk, snart kan jag sitta i vårt kök uppe i Hortlax och fika med mina fins vänner och familj! FYRA! (om nån råkat missa de) ;)


Återkommer senare! Kram Kram

2 kommentarer:

Malla sa...

men SNYGG du är! :D

Frida sa...

Hur länge var det kvar sa du? ;)