Med min egengjorda donut i håret.
Trevlig kväll mina vänner!
fredag 6 januari 2012
torsdag 5 januari 2012
Sad eyes
Jag behöver klippa min lugg igen. Har den uppsatt idag eftersom jag tycker den börjar bli för lång ...
Annars är de lungt i stugan här. Syster är kvar, vilket är mycket trevligt. Helg i dagarna tre, kalas med middag hos en vän imorrn och sen kanske en tur till Västerås för att syster ska få se nå annat än lilla Skinnsberg under sin vistelse här.
Hur ser er helg ut?
Ps. Rubriken är för att P brukar kalla mig för just "sad eyes" för jag kan ha så ledsna ögon, och på bilden såg jag gode nere ut, fast är bara trött. Lite hundögon är väl gulligt va ;)
Kram
tisdag 3 januari 2012
Bakning
Bakade igår. Thekakor, kladdkaka och surdegslimpa. Limporna åkte direkt i soporna för när jag skulle skära dom så va dom helt degiga i mitten och gick inte att rädda. Så ikväll tar jag nya tag och bakar nya limpor. Bättre lycka ikväll hoppas jag!
Utnyttja inte mig!
Låter säkert snål och bitter nu. Och det är jag nog mot människor som ej visar tacksamhet eller aldrig bjuder tillbaka.
Om jag får tillbaka, oavsett om det är ett leende av tacksamhet, en chokladkaka eller bara ett innerligt tack som man vet att personen menar så är jag nöjd. Men kom inte här och tro att du kan utnyttja mig!
Så är de!
måndag 2 januari 2012
söndag 1 januari 2012
Going down
Tillbaka till vardagen nu. Dax att vakna! Vi ses på E4:an gott folk!




