För mig är alla dessa saker jobbiga och till slut tar det ut sin rätt och det enda man vill är att komma HEM!
Sa jag förresten att det vart ett hus vi skulle hyra? Underbart. Odlingsmöjligheter finns - gudomligt! Höns på gården - Giv mig färska ägg.
Nej ni, inte ens min groteska mensvärk kan plocka ner mig när jag har detta hus i mitt bakhuvud. Så nu åker vi på jobbet! Kram
Ps. Är de nån (förutom ni som vet) som är nyfiken på mitt riktiga namn?


