måndag 7 november 2011

Ajajaj

Hemma idag med mensvärken från helvetet. Måste verkligen ringa en läkare för att fä nå starkare smärtstillande...


Hoppas ni får en bättre måndag än mig! Kram


Published with Blogger-droid v2.0

söndag 6 november 2011

Fuck cancer

Visst köpte ni också en sån här mössa? I sure hope so.


Allt för att stödja de som drabbas och deras anhöriga. Kan man hjälpa till, så ska man hjälpa till!


Published with Blogger-droid v2.0

lördag 5 november 2011

Utgång i Sthlm

I goda vänners lag. Vänner från Norr!


Published with Blogger-droid v2.0

fredag 4 november 2011

Kransen

Kransen har fått några röda bär. Oärligt snitt ur nån ovetandes häck. Fint blev de då!


Nu ska jag somna i Sthlm. Återigen. Sover i en våningssäng. P uppe, jag nere. Och vi sover som två stockar när vi är här. Riktigt skönt.


Hoppas ni haft en trevlig fredagkväll!

Kram


Published with Blogger-droid v2.0

Vänner och familj

Hemlängtan är stor nu. Så vi åker till vår närmaste familj i helgen. Till sthlm och P's syster med familj. Just nu saknas ni mig min familj och vänner!


Puss på er!


Published with Blogger-droid v2.0

onsdag 2 november 2011

Härliga tider

Ränner runt, fram och tillbaka och överallt. Har ryckningar i mitt vänstra ögonlock sen ca 2 veckor tillbaka. Vissa (alla två) säger att det beror på stress, fast jag känner mig just inte så stressad just nu. Ganska till freds med livet och vad det har att erbjuda mig.
På tal om erbjudanden. Nya budet på jobbet är att jag har vik. fram till mitten av januari. Sen vet man inte vad som händer. Stämpling, börja röka och äta friterad mat dagligen kanske? Ja varför inte. Har alltid vilja bli tjock och rynkig i förtid.

Jaha igår klippte jag lugg igen. Rakt av. Och jag älskar de. Trivs verkligen i det och nu kommer den att få täcka min panna en längre tid! Bilden jag tog igår va dock lite dålig, jag såg extremt trött ut (vilket jag var) och den va suddig. Bättre kanske kommer!

Ikväll dricker jag ett glas bubbel för imorrn är jag LEDIG - mitt i veckan! Jubla för mig, för jag är glad över min lediga dag!

Kram

tisdag 1 november 2011

Blonde and bang

idag va de frissan direkt efter jobbet (därav trötta ögon). Nu vart mitt hår ljusare (kallare) och sen klippte hon lugg på mig igen. Jag är riktigt nöjd, men måste bara vänja mig vid lugg igen.....


14589 steg blev de på jobbet idag. Och idag börjar även stegräknartävling på jobbet. Let the game begin!


Öppning imorrn, sängen kallar!


Published with Blogger-droid v2.0