måndag 5 september 2011

Natten som avslutade en dålig dag

Natten va inge bättre. Panikdrömmar (haft hela mitt liv, väldigt ofta som liten) som höll mig vaken mellan 3.30 och 5.00. Vågade inte somna om. Låg med datorn, läste Aller´s och hade min mobil för att kunna "glömma" det jag drömt om och våga somna om igen. Tills slut gick det ... Får dock se hur ickepigg jag kommer vara idag!

Yes.

Men idag ska detta bli en mer positiv blogg igen. Tror jag. Hoppas jag. Annars så återkommer jag inte förens jag är mer positiv helt enkelt.

Ses!

söndag 4 september 2011

Fortsättning

Dagen har it blivit nå bättre. Har fått munsår! Asshål, så känner jag just nu. Vill ingenting. Men nu tar jag mig ut på promenad med en av P´s klasskompisar. Frisk luft kanske fixar mitt humör ...

Säljes


Säljer en skinnjacka. Finns inne på tradera. Buda på!


Alone

Ibland känns inte livet så jäkla kul. Idag är en sån dag. Känner mig nere, ensam och eländig. P är bortrest, han for i torsdags och jag är ensam i 1½ vecka till! Vill inte. Jag är en person som inte trivs ensam. Visst, en dag eller två, men INTE fjorton!

Skitdag!

lördag 3 september 2011

The nya tajtsen

Gillar dom. Här bara svarta sen innan, så de är kul med nå monster nu!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ser nu att jag inte ser klok ut på denna bild, men ni ser iaf hur tajtsen ser ut. Ännu en gång - bortse från modellen!

Shop shop

Shoppas i Västerås idag. Blev några fina saker, är riktigt nöjd. Och vad gör jag när jag kommer hem? Jo då går jag in och beställer en jacka från Rut m.fl som jag provade igen, men va för snål att köpa. Och när jag då hade fått med en rabat på 30% i påsen hem så var det ju ett tecken på att jackan skulle komma i min ägo!

Nu är den beställd iaf! :)

Price mc quilt jkt

Bortse från den knepigt böjda modellen så är jacka snygg!

Nu ska jag på middag! Är bortbjuden ikväll. Kram till er!

fredag 2 september 2011

Fredag och halsont


Riktigt skönt med fredag - mindre skönt att vakna med ont i halsen. Men jag ska banne mig inte bli sjuk, nu är det bara att köpa Berocca och ta lite ipren. Va så himla pigg igår (va att överdriva, sov en timme efter jobbet, men de gör jag gärna ofta) tog mig en löptur på kvällen som jag tyckte kändes riktigt bra. Kändes lätt. Och imorrn ska jag hämta min nya cykel och hade tänkt varit ute och cyklat runt på den i helgen. Shaisse, inte sjuk, inte nu!

Nu måste jag borta tänderna och ta vrålåket till jobbet! Hörs senare!