söndag 3 april 2011

Hojja

Mjukiskläderna är på. Jag har gett upp. Kokar ägg och sen blir det sängen.
Kalla mig gammal, men jag ser ingen mening med att va uppe till imorrnbitti.
God natt ungfolk!
Published with Blogger-droid v1.6.7

lördag 2 april 2011

fredag 1 april 2011

Bloggnamn

Bloggens namn. Man kan ju kanske tro att jag inte gör annat än bakar när man läser namnet. Men från början ville jag att den skulle hela Life Love Balance, men det var redan upptaget. Blev då baking ist för balance. Gillar dock balance bättre. Gillar innebörden av lifelovebalance!

Ikväll har jag packat en del. Prickat av på listan. Ätit en, två chokladmuffinsar. Druckit en halvliter te. Nu ska jag kissa, och sova.

God natt!


Musik på fredagen ...

Two Souls - Album Mix - Christian Kjellvander
Published with Blogger-droid v1.6.7

fredag

En powernap (1.5 Tim) efter skolan. Nu lagar vi middag. Stuvade makaroner och fläsk! Och P försöker lära mig robotdansen inför festen imorrn. Det kommer bli succé!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Resfeber

Sitter och bord äta frukost, ska på skolan på sista dagen på över två veckor.
Nu är det bara 3 dagar innan jag börjar min resa ner mot Tanzania. Jag är nervös, förväntansfull och spänd.
2½ veckor utan P (pga att han är i Rumänien med sin skola när jag kommer hem), värme, mygg .. Gud jag vill åka NU, men ändå så nervös så jag skulle kunna skjuta på det nån vecka .. hmm
Ne nu jäklar, det sista ska packas i helgen, sen Vårfest på P´s skola och sen hej då kalla Sverige!


Igår var jag och shoppa det sista. Pengarna bara rann mellan fingrarna på mig. Hittade allt jag ville ha och verkligen behövde också. Fick tag i min efterlängtade Kånken. Grön med röda remmar! Kommer bli perfekt som handbagage och sen när jag kommer hem också.

Bilden är en mini, men min är lika i stor storlek!

Bjuder även på en ännu en "resbild". Zanzibar

Nu är det skola!

Hur ser er helg ut? Kram