Jepp, när mamman vill se tv så väljer hon den enkla vägen och kopplar fast ungen vid bröstet. Barnet nöjt & mamman nöjd!
Vet ni vad jag märkt, jag skriver ofta om mig själv i tredje person. Har ni märkt det?
Jepp, när mamman vill se tv så väljer hon den enkla vägen och kopplar fast ungen vid bröstet. Barnet nöjt & mamman nöjd!
Vet ni vad jag märkt, jag skriver ofta om mig själv i tredje person. Har ni märkt det?
Fick feber igår kväll. Ligger nu i soffan och här har jag tänkt ligga idag och tycka synd om mig själv. Hoppas verkligen att Tore klarar sig från att smittas också...
I bil på väg hem. Vi har varit hos mina föräldrar en vecka och firat min mor som fyllt 60 år. Fyra systrar, fyra barnbarn och tre respektive + våra föräldrar. Fullt ös, hög ljudnivå och mysigt. Fått nu längtar man hem, hem till sin egna säng och bara lukten av sitta egna hus.
Bara cirka tjugo mil kvar. Tjopp tjopp, hej va de går!
Nu är jag hemkommen från en mycket trevlig middag. God mat och massor av surr + plus några glas vin - kan ju inte bli annat än bra. Ska försöka somna nu så man orkar med morgondagen också.
På återseende!
När jag vakna nu i morse så ömmade mitt högra bröst. Tänkte att det bara berodde på att det behövde ammas, men icket. Det gör fortfarande ont och är varmt. Hoppas verkligen inte det är nån mjölkstockning på G. Vill inte! Ska lägga mig och vila nu och ta en ipren så hoppas jag att det blir bättre. Ska ju på halv åtta-middag ikväll och dricka vin så måste bli pigg!
Jag håller Escadas parfymer och nu var denna förpackning med flera olika i små förpackningar på rea så då slog jag till. Det blev en lång mening det där. Men nu kan jag dofta gott iaf. Ska försöka dölja spylukten med lite parfym ;-)
Allt bra med er då? Länge sen jag hände med i bloggarna nu. Hänger mest på instagram nu, och där har jag ju en del av er iaf, så jag vet att vissa lever iaf :-)