Det blir inte alltid som man tänkt sig. Men nya tag, nytt år och ny energi år på ingång.
Jag umgås med min familj och fixar kökssoffa. Hoppas ni alla har en härlig nyårshelg!
Kram och gott nytt år!
Det blir inte alltid som man tänkt sig. Men nya tag, nytt år och ny energi år på ingång.
Jag umgås med min familj och fixar kökssoffa. Hoppas ni alla har en härlig nyårshelg!
Kram och gott nytt år!
Just nu så pågår projekt kökssoffa 2011. Denna soffa ska stå i vårt nya hem uppe i Norr. Skrapad och klar nu, imorrn spackla, slipa, köpa färg och förhoppningsvis hinna måla första lagret också.
Tiden springer iväg denna ledighet. Men kul är det!
Ps. Bilden i förra anlagt visar mitt öra med ett örhänge.
Kram
Fick av min kära syster. Hon tänkte på mig när hon såg dom. Jag gillar dom massor!
Hoppas ni har en lugn, underbar jul!
Det är nu konstaterat. Jag fick inte nåt av jobben jag sökt, inte ens kallad till intervju. Tydligen för lite år inom yrket. Kul jul!
Godaste glassen som står på upptining på min temugg. Glass är bra mot halsont. Vissta?
En annan sak. De där mailet. Det går verkligen att tyda olika. Och inget mer mail har kommit. Vad ska jag tro?