fredag 30 december 2011

När vänder det?

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Men nya tag, nytt år och ny energi år på ingång.

Jag umgås med min familj och fixar kökssoffa. Hoppas ni alla har en härlig nyårshelg!


Kram och gott nytt år!


Published with Blogger-droid v2.0.1

måndag 26 december 2011

Projekt

Just nu så pågår projekt kökssoffa 2011. Denna soffa ska stå i vårt nya hem uppe i Norr. Skrapad och klar nu, imorrn spackla, slipa, köpa färg och förhoppningsvis hinna måla första lagret också.


Tiden springer iväg denna ledighet. Men kul är det!


Ps. Bilden i förra anlagt visar mitt öra med ett örhänge.


Kram


Published with Blogger-droid v2.0.1

lördag 24 december 2011

Fin fint!

Fick av min kära syster. Hon tänkte på mig när hon såg dom. Jag gillar dom massor!


Hoppas ni har en lugn, underbar jul!


Published with Blogger-droid v2.0.1

torsdag 22 december 2011

God Jul!

Vill bara önska er alla en riktigt God Jul. Jag tar ett litet jullov nu och vet inte hur mycket jag kommer att skriva här inne nu fram t.om den 2:a januari 2012. Ska även gå igenom min systers (möbelsnickaren) förråd med möbler och drömma mig bort till vårt "nya" hem/hus uppe i Norr.

God Jul mina vänner! En RIKTIGT God Jul!

Kram kram

onsdag 21 december 2011

Bitter

Det är nu konstaterat. Jag fick inte nåt av jobben jag sökt, inte ens kallad till intervju. Tydligen för lite år inom yrket. Kul jul!


Published with Blogger-droid v2.0.1
Ne fan va less jag är. Lock för öronen, börjat fått ont i det ena örat. Inget jobb. Hostar. Ont i halsen. Feber som kommer och går som en oväntad ovälkommen gäst.Telefonjäveln stavar fel hela förbannade tiden!!!!! Gah!!!!!! De finns då fan ingen gud eller högre makt som ser om mig nu iaf! Jahdhdhdjjgjdjhdjdjrhdufpavdlc!!!!!

tisdag 20 december 2011

Gott

Godaste glassen som står på upptining på min temugg. Glass är bra mot halsont. Vissta?


En annan sak. De där mailet. Det går verkligen att tyda olika. Och inget mer mail har kommit. Vad ska jag tro?


Published with Blogger-droid v2.0.1

F-n


Hej Kajsa


Information om rekryteringsprocessen. 
Vi har i rekryteringsgruppen valt ut fem personer som vi kommer att träffa under v 2. 
Vår ambition är att vara klara med rekryteringen under v 3. 

Med vänlig hälsning

Någon kommun

Detta stod de i ett mail jag fick idag. Betyder det att jag inte är en av dom utvalda eftersom jag har inte blivit kontaktat ang. någon intervju. Skit skit skit!!!