fredag 29 april 2011

Fin för storstan!

Har gått upp i tid, tagit på mig mascara, rouge och min nya klänning. Strax åker jag och en vän in till Örebro!

Nån från Örebro som läser min Blogg?

Adjö!
Published with Blogger-droid v1.6.8

torsdag 28 april 2011

En torsdagkväll i april

Ikväll ha jag bakat tekakor och kanelbullar! Båda blev supegoda så om nån är sugen på fika så är ni varmt välkomna!

God natt!
Published with Blogger-droid v1.6.8

27-årskris

Det är kanske inte en kris. Men jag längtar tills jag är 40 och lugnet i kroppen kommit (inbillar jag mig iaf). Ni kanske tror att jag inte är lycklig nu. Men det är jag verkligen! Fast, jag har en rastlös kropp och knopp.

Nej nu ska jag luncha med en kompis. Peace out!

Published with Blogger-droid v1.6.8

onsdag 27 april 2011

Frysbox

Har man en frysbox i hallen så får man pynta efter bästa förmåga!

Trevlig kväll!
Published with Blogger-droid v1.6.8

måndag 25 april 2011

oops

Sportamore. Det är en sida jag gillar skarpt. Ingen frakt, varken fram eller tillbaks. Bra priser, bra erbjudanden, snygga kläder - både tränings - och vardags. Så nu har jag idag klickat hem träningsstrumpor för jag är oooo så in i bomben less på mina skavsår.
Igår tog vi en promenad runt stadens sjö. Slutade med att jag den sista 1½ km gick utan sko på vänster fot för de brände så. Jag får skavsår av ALLA träningsskor, oavsett om dom är nya eller gamla. Men däremot inte av mina Converse, eller Nokianstövlar som absolut inte är anpassade efter nån fot eller ergonomiska.

Nej nu ska jag försöka lura ut P på löpning. Har vilat nu sen innan jag for till Tanzania, nu måste jag ut och bränna lite!

Hörs sen!

söndag 24 april 2011

Glad Påsk

Chokladkaka med dumlegrädde och jordgubbar!
Published with Blogger-droid v1.6.8