Gå in här så får ni se själv allt fint dom har!
Min senaste beställning är ett par nya Converse då mina gamla är trasiga i tyget och håller knappt ihop.

Trettio minus. Jaja inte min dag idag heller när det gäller "plötsligt händer det". Damn.
Nej att tanka är inte kul alls. Och idag hade jag oturen att köra bilen när lampan började lysa, så då är de bara att tacksamt fylla tanken.
Precis hemkomna från middag. Mycket trevligt att bli bjudna på middag mitt i veckan! Nu blir det soffan för att titta på vår nyinköpta PLATT-tv. Har haft en tjockis tills nu :-)
Ja jag drog av den, och tyvärr. Det enda som verkade följa med var alla mina fjun i ansiktet - aj! Lite lenare blev jag kanske, men inte nån wow-känsla.
Nej nu larmar mobilen om dåligt batteri och sambon ligger redan i sängen så jag borde nog joina han.
God natt!
Men varför blir alla mina bilder sneda nuförtiden? Nån som vet?
Testar en ansiktmask ikväll. De va nån reklam på FB om den så jag tänkte testa. Acne Killer, smetar på denna svarta sörja, låter sitta i 30 min. och drar sen bort den (och ut alla pormaskar). Vad tror ni? Kommer den att funka. Återkommer med resultatet.
Nu - vänta trettio min.