Nån som ha tips på bra sättpotatis?
Och till den fina låten.
Om nån skulle bjuda in mig på middag så skulle jag bli glad.
Fast jag väntar inte på man inbjudan utan har ist bjudit in mig själv hos vänner :)
Va gör man inte har man sitter själv under middagstid? ;)
Fräckt? Kanske lite, men hade nån av mina vänner gjort samma mot mig så hade jag mer än gärna bjudit in dom!
Jaha ja. Tillbaka i Norr. Fortfarande lite dålig blogglust, men hörni den kanske kommer tillbaka snart...
Vad gör ni denna helg?
Sova - inte min grej längre. Vaknar tidigt och kan inte somna om. Kanske ändras när jag nu inte kommer jobba på ett tag.
Idag styr jag och min far Passaten mot Norrbotten. Har spenderat några dagar hos mina föräldrar nu och bara varit.
Jag vet att jag sällan skriver nuförtiden, men förhoppningsvis så kommer snart min energi och lust tillbaka :)
KRAM