onsdag 6 juli 2011

Absolut bästa uppvaknandet

Att vakna mitt i natten av att underbara Hjalmar kryper ner med en i sängen. Då gnäller man inte för att man blivit väckt, utan somnar om med en prins bredvid sig och sover bättre än på länge!

Published with Blogger-droid v1.7.2

måndag 4 juli 2011

Semester!

Nu drar jag på semester till Norr. Till familj och vänner!

Vet ej om jag kommer att ha tid eller lust att blogga. Kanske några mobilinlägg.

Vi hörs!

Kram kram

söndag 3 juli 2011

Låt mig vinna - för en gångs skull!

Jag är med och tävlar inne på denna blogg. En tjej som skriver mycket om smink. Jag börjar faktiskt märka att jag dras mer och mer till bloggar med sminktips och dylikt. Tycker det är kul när man kan mer (vilket jag inte kan) om smink, vad och hur man ska använda det.
Jaja. Jag är fortfarande at work. Går av mitt pass om timmar! Sen drar jag mot Norr imorrnkväll kl 18.54. Woho!

Lite bilder


Är på jobbet. Just nu är de lungt så sitter lite vid datorn. Har nyss klippt en häck så mina armar är lite trötta.
Men tänkte bjuda på några bilder av vårt hem.


Kök
Kök
Vardagsrum m. datahörna
Sovrum
Vardagsrum



lördag 2 juli 2011

Jo men just

det ja. Jag tänkte bara säga att jag kommer svara på kommentarer här i mina egna inlägg/kommentatorfält.

Och nu kör vi lite flyttlass, börjar lätt. Vi har fått tillgång till förrådet så vi tömmer det. Lite mindre när det drar igång på riktigt iaf!

Och en sak till. P fick precis samtal. Vi får oväntat och välkommet besök från Norr idag - svärfar och hans kvinna/särbo/flickvän (eller vad man nu säger)! Kul!

Kram

Published with Blogger-droid v1.7.2

Date?

Jag vill gå på en sån där bloggträff. Hade så himla gärna träffat några man läser om dagligen.

Ingen annan som vill?
Published with Blogger-droid v1.7.2