torsdag 9 juni 2011

Flyt i steget

En god natts sömn blev det inatt! Jag vaknade ingenting (förutom när jag vände mig och min rygg ömmade av träningsvärk) och drömde INGA mardrömmar alls!

Idag har jag redan hunnit med gymmet. Jag kände mig så himla duktig då jag sprang på löpbandet som uppvärmning idag (löpning är min skräck) och jag sprang i hela 20 min utan att stanna! Det som kändes ännu bättre var att jag inte va döende efter 20 min, hade nog orkat 10 min till, men ville som inte förstöra mitt flyt.
Fyf-n va jag kände mig bra!

Nu ska jag duscha, äta lunch, hinna pussa P och sen 14,20 drar jag på jobb till imorrnbitti!

KRAM

onsdag 8 juni 2011

Mmm

Den här chokladkakan var farligt god!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Mardrömmar

Jag vaknade i panik. Har mardrömmar och varken vill eller kan somna om nu... har en känsla av panik i kroppen. Kan inte riktigt förklara så att nån förstår.
Har drömt mycket jobbigt under hela mitt liv, och det här var en återkommande dröm när jag va yngre. Trodde jag vuxit från det/den.
Gud, som jag önskar att jag hade vuxit ifrån det!

Snälla försvinn!
Published with Blogger-droid v1.6.9

måndag 6 juni 2011

"Hemma" igen.

Nu är vi tillbaka i Linde. Vårat tillfälliga hem...
Vi har haft en helt underbar helg. Varit ute och kört timmer, motorsåg, planerat blommor och fått lite färg i ansiktet.
Gått långa promenader med pappa. Varit på loppisar med mamma och syster. Druckit ett par tre glas vin. Och framförallt mått bra!

För tyvärr, just nu så trivs vi inte här nere, längtan hem till nära och kära är väldigt stor och nedräkningen har börjat.

Hur har er helg varit?



Kram
Published with Blogger-droid v1.6.9

torsdag 2 juni 2011

Hemma

Att få gå promenad med sin pappa på morgonen, sen loppis med sin mamma.
Baka kanelbullar och sitta i soffan man suttit i under sin uppväxt - det gör att man mår bra!

Hoppas ni mår lika bra som jag gör! Kram
Published with Blogger-droid v1.6.9

onsdag 1 juni 2011

Alltid en första gång

Tror det är för första ggn i mitt liv som jag ställt larmet för att åka till gymmet och träna på morgonen!

Nu kör vi!
Published with Blogger-droid v1.6.9