söndag 6 mars 2011

tack för den feta jävla käftsmällen!

Jaha. Kul!

- men Kajsa är du gravid?
Jag - Haha ( försöker dölja hatet) nej det är nog bara bullar ...( ler lite fånigt)

Snälla. Varför inte skjuta mig i huvudet direkt.
Knappt tränat på 2 veckor, men ser man helt plötsligt gravid ut då?!

You just made my day!
Published with Blogger-droid v1.6.7

lördag 5 mars 2011

Energin har sinat

När jag ikväll packade inför jobbet imorrn, ska jobba 26 timmar, går av måndag morgon, så konstaterade jag att jag varken vill eller orkar att både plugga heltid och jobba extra. Jag är så trött just nu och vill kunna umgås med P den tid vi är ledig och han är hemma (dvs helgerna).

Men hur gör man för att få det att gå runt då? För just nu orkar jag verkligen inte med båda sakerna ....


Måste sova nu för att orka jobba. Natti!

Nya träningsskor

Dessa blev det till slut efter provande, provande och ännu mer provande och retur av skor.

Adidas Supernova Glide 3

Längtar


Detta är mina föräldrars sommarstuga uppe i Höga Kusten. Just nu längtar jag dit till sommaren, värmen, havet och såklart mina föräldrar. Det är helt underbart att få vakna och höra hur vattnet kluckar under stugan på morgonen.

Annars har denna lördag varit lugn. Vaknade vid 9 och gick upp för att äta frukost. Kl. 10 var de afrodans, sen lunch på stan och sen avslutades det med kanelbullar och kaffe här hemma.
Nu befinner vi oss i soffan och ser "101 sätt att åka ur en gameshow". Mediakåta? Jo jag tror det ...

fredag 4 mars 2011

Freaky friday

Börjar med - min mamma har skaffat facebook. Så kul! Tack mamma, nu kan jag skriva varje dag till dig hur mycket jag saknar dig!

Helg - iaf i ett dygn till. Jag jobba nämligen ett av mina underbara dygn på söndag. Går av måndag morgon, åker till skolan, åker hem, åker iväg till nästa jobb där jag går av på tisdagsmorgon och åker sen direkt till skolan IGEN. Pengarna ska IN!

Vi har haft middagsbesök ikväll. Mycket god mat. Blev fetaost/soltorkadtomatfyllda kycklingfileér med klyftpotatis och massor av grönt. Det var o så gott!

Nej nu ska jag mysa med min nyduschade karl som sitter bredvid mig i soffan! Adios migos!

torsdag 3 mars 2011

Ett svar

Fick en fråga.

Jag läser till personlig assistent på en folkhögskola. Då har jag sen nåt på papper att jag iaf vet lite om vad jag jobbar med och förhoppningsvis en fast tjänst inom kort.

Nu ska jag in till större staden i närheten med två vänner. Återkommer ikväll om jag hinner! :)

onsdag 2 mars 2011

(god) morgon!

Sitter och ska äta frukost nu. Och konstaterar än en gång att: jag är INTE en morgonmänniska! Men ändå näst sista dagen på praktiken och ska man ju tillbaka till skolan så det är kul att vara där också.

Ännu ett konstaterande: Toapapperet i byggnaden är hemskt! Jag är öm i stjärten. Usch så hårt de är! Längtar efter mitt serla hemma.

Ikväll ska jag sova hemma. Hörs då! Kramar
Published with Blogger-droid v1.6.7