Published with Blogger-droid v1.6.5
lördag 8 januari 2011
gott nanting!
Idag kom vi hem till vårt hem. Skönt.
Vi packade upp, tog en dusch och den en liten tupplur i VÅR säng. Underbart!
Förutom det så ha vi handla, plockat bort julen och griljerat en skinka som va mycket god!
Jag vet, julen är över. Men skinkan är ju fortfarande god :)
Kram
Vi packade upp, tog en dusch och den en liten tupplur i VÅR säng. Underbart!
Förutom det så ha vi handla, plockat bort julen och griljerat en skinka som va mycket god!
Jag vet, julen är över. Men skinkan är ju fortfarande god :)
Kram
Published with Blogger-droid v1.6.5
torsdag 6 januari 2011
Imorrn bär det av ner över igen. Oj vad jag faktiskt längtar.
Vill hem och städa bort julen, städa in all packning, fylla kylen (tom efter att ha varit bortrest i 3 veckor). Kanske baka nånting så man får en härlig doft. Sen tror jag tyvärr att alla våra blommor är döda, vi bad nämligen ingen kolla till dom. Oops! Men dom va liks så fula så jag köper gärna nya :)
Nej nu ha grannen ringt om att det bjuds på tårta, måste kila!
Ses!
(törs jag erkänna att jag skrev detta inlägg sittandes på toaletten?)
tisdag 4 januari 2011
Gillar
Mina fina näbbskor. Dom är så fina..
Min mammas gamla som jag fick av henne! Tack mamma!
Min mammas gamla som jag fick av henne! Tack mamma!
Published with Blogger-droid v1.6.5
måndag 3 januari 2011
slutet
Ja precis. Slutet på detta lov, denna semester är snart här.
Några ynka dagar kvar att hinna klämma in nära och kära så mycket som möjligt.
Sen då. Jo då är vi tillbaka i VÅRT hem. Egna säng, rutiner, mat m.m.
Ska bli lite skönt faktiskt om jag ska vara ärlig. Och vetskapen om att vi om 1 månad igen är tillbaka här uppe gör resan till söder lite lättare.
Imorrn så får jag träffa en skön brud. Gillar henne skarpt! Vem vet, hon har kanske nåt att se fram emot? ;)
Ses imorrn Malla!
God natt!
Några ynka dagar kvar att hinna klämma in nära och kära så mycket som möjligt.
Sen då. Jo då är vi tillbaka i VÅRT hem. Egna säng, rutiner, mat m.m.
Ska bli lite skönt faktiskt om jag ska vara ärlig. Och vetskapen om att vi om 1 månad igen är tillbaka här uppe gör resan till söder lite lättare.
Imorrn så får jag träffa en skön brud. Gillar henne skarpt! Vem vet, hon har kanske nåt att se fram emot? ;)
Ses imorrn Malla!
God natt!
Published with Blogger-droid v1.6.5
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



