tisdag 22 november 2011

Julklappar

I vår familj så lottade vi för nån vecka sen vem man ska köpa julklapp till. Klappen får kosta 400:-, och man får ej berätta vem man fick att köpa till. Detta kan ju göra det lite svårt. Men jag tänkte såhär, eftersom mina mamma och min äldsta syster brukar vara in här så kan ju jag skriva här vad jag önskar mig. Och ni, mamma och Emma, kan ju säga de i förbifarten vad jag önskar mig till dom andra. Alltså era män och Manna. Om det nu inte är nån av er som fick mitt namn vill säga ...

Min önskelista:

Ny elvisp (absolut nummer ett på listan, degkrokar ett måste och en motor som klarar av degar)
Leilas nya bok - Hello Cupcake
Ett par varma tofflor
Presentkort på en matbutik te.x ICA (alltid bra att ha)

Kanske fyller på listan vid senare tillfälle. De va allt för nu!

På återseende!

Inga kommentarer: